Manege:

Ruitervereniging “Rozenburg”
3180 AD Rozenburg
@: info@ruiterverenigingrozenburg.nl (voor informatie)
Telefoon Manege: 0181-216751 – tijdens lesuren. Voor buiten de lesuren kunt met vragen of opmerkingen terecht bij:
• Heleen Sonneveld-Mulders T:06-14018659 (bellen na 17.00 uur) E: mulde24@planet.nl
• Marina Voss T:0181-214465 of 06-31163008 E: g.voss@chello.nl

Bezoekadres: Verlengde boulevard 14 (geen post!)
Rekeningnummer: 14.83.44.275
IBAN: NL87RABO0148344275
Email: info@ruiterverenigingrozenburg.nl

Website

Deze website is met zoveel mogelijke zorg samengesteld maar het kan uiteraard voorkomen dat er toch ergens een foutje in is geslopen. Indien u dit wilt melden of als u een vraag over de website heeft dan kunt u via onderstaand formulier een bericht sturen. Ook kunt u via dit formulier iets inzenden voor de stalpraat, of u aanmelden als donateur. Deze gegevens worden verstuurd naar de websitebeheerder, die zorgt ervoor dat uw bericht weer op de juiste plek terecht komt.

NB: Dit formulier is dus niet bedoeld voor leden om iets te vragen over de lessen of om een les af te zeggen, hiervoor kunt u beter een email sturen naar g.voss@chello.nl of bellen naar 1 van bovenstaande nummers..

Naam*:
Onderwerp:  Kies een onderwerp

Email adres*:
Bericht*:

* Verplichte velden
De gegevens die u invult zijn uitsluitend bedoeld voor de administratie voor de vereniging, deze gegevens zullen niet elders verspreid worden of doorgegeven worden aan derden!