Donateurs en vrijwilligers

Tegenwoordig kan geen enkele vereniging meer zonder de steun van vrijwilligers en ook de financiŽle steun van donateurs is onmisbaar. Daarom willen we deze 2 onderwerpen ook op de website onder de aandacht brengen.

Donateur worden:
Wij willen graag een plek in Rozenburg houden waar onze kinderen kunnen leren paardrijden en leren zorgen voor deze edele dieren. Om ook uw steentje bij te dragen kunt u donateur worden voor Ä 25,00 per jaar (meer mag uiteraard ook).
Om op de hoogte te blijven wat er op de vereniging gebeurt ontvangt u regelmatig een nieuwsbrief per mail of per post. We hopen dat u ook regelmatig even komt kijken om de rijkunsten van de kinderen te bewonderen.

U kunt zich aanmelden op 2 manieren:
1. Ga naar contact. Kies bij het onderwerp voor "donateur", er verschijnen nu extra velden om wat meer informatie in te vullen. Als alles is ingevuld (bij bericht graag uw naam nogmaals vermelden) klikt u op verzenden.

2. Open donateur.pdf, print het formulier uit en vul uw gegevens in en stuur dit in een voldoende gefrankeerde enveloppe op naar
RuiterVerenigingRozenburg
t.a.v. De Penningmeester
3180 AD Rozenburg

Vrijwilliger worden:
Onze vereniging kan niet zonder vrijwilligers. Ze zijn nodig om de vereniging draaiende te houden en om leuke dingen te organiseren. Gelukkig zijn er al veel mensen die zich als vrijwilliger inzetten voor onze vereniging. Wij kunnen echter altijd meer enthousiaste mensen gebruiken. Geef u daarom nu op als vrijwilliger.

U kunt zich aanmelden op 2 manieren:
1. Door onderstaande vragenlijst te starten, alles invullen en daarna verzenden.

2. Open vrijwilligerswerk.pdf, print het formulier uit en vul de gegevens in en stuur dit in een voldoende gefrankeerde enveloppe op naar
RuiterVerenigingRozenburg
t.a.v. Het bestuur