Grote Clubactie 2017

Vanaf Zaterdag 16 September 2017 start de Grote Clubactie weer. Vorig jaar is dit voor RVR een groot succes geweest waardoor er in Oktober gestart wordt met het bouwen van de veranda aan onze kantine.

€ 3,00 per lot, 80% voor de vereniging
Wij willen paardrijden bij onze vereniging graag betaalbaar houden. Daarom hebben we de Grote Clubactie hard nodig om de extra's/wensen van de leden te kunnen bekostigen. De prijs van een lot is € 3,00. Van ieder verkocht lot gaat € 2,40 naar onze vereniging. Het geld wat we dit jaar ophalen gaan we uiteraard weer heel goed besteden. We hebben best veel wensen zoals spiegels langs de rijbaan, een stapmolen en heaters. En niet te vergeten….in 2018 bestaan RVR 45 jaar, dus alle reden voor een feestje!

Actieperiode
Je mag met de verkoop van je loten starten op Zaterdag 16 September 2017. Je mag echt niet eerder met de verkoop (langs de deur) beginnen. Je kunt natuurlijk wel alvast bij familie/vrienden loten in de zgn. `voorverkoop` verkopen. Uiterlijk Woensdag 25 Oktober 2017 moeten de lotenboekjes en intekenlijsten contante lotenverkoop ingeleverd zijn.

Superloten
Ook verkopen we dit jaar weer Superloten. 1 Superlot bestaat uit 50 loten en kost 150 euro (de opbrengst voor RvR is 120 euro per Superlot). We hopen veel Superloten te verkopen. Hiervoor is een speciaal formulier beschikbaar, dit kun je opvragen bij Daniëlle.

Wat geven wij jou?
Verkoop je 17 loten of meer, dan krijg je een tegoedbon voor een uur vrij rijden. Voor degenen die de meeste loten verkopen hebben we ook nog een aantal leuke prijzen:
1ste prijs: Wisselbokaal en 2 toegangskaartjes voor een groot paarden evenement
2de prijs: Kadobon te besteden bij Epplejeck
3de prijs: tegoedbon voor 1x privé les
4 t.m. 12de prijs: Deze leden krijgen een avondrit (met lichtjes) aangeboden
Let op dat je het boekje wel op tijd inlevert om kans te maken op één van de prijzen!

Vragen?
Neem contact op met Daniëlle Brouwers via 06-23 43 97 55 of d_pennings@hotmail.com.

Succes
Het succes van vorig jaar is te danken aan onze vele actieve en vooral enthousiaste verkopers. Ook dit jaar hebben we het enthousiasme van iedereen weer hard nodig om zoveel mogelijk loten te verkopen. In de kantine kunnen jullie de tussenstand zien/volgen op de Grote Clubactie meter. Dus aarzel niet en ga actief aan de slag…

Wat vragen wij jou?
•Per lid, vragen we jullie minimaal 5 loten te verkopen, maar meer mag natuurlijk altijd.
•Loten verkopen kan op basis van automatische incasso, via contante betaling of online.
•Betaling via automatische incasso gaat via het GCA lotenboekje en heeft de voorkeur boven contante verkoop. Het lotnummer wordt afgedrukt op het bankafschrift bij incasso. Een groot voordeel is ook dat evt. prijzen, welke vallen op de gekochte loten, automatisch gestort worden op de bankrekening van de lotenkoper. De incasso van de loten vindt plaats in November.
•Verkoop je contante loten dan moet je deze noteren op de inschrijflijst (dus niet noteren in de lotenboekjes van de GCA). Bij contante betaling moet je achteraf nog het lot/de loten bezorgen. Maar onthoudt `Beter een contant lot verkopen dan geen lot verkopen!` De contante loten moeten direct afgerekend worden bij verkoop.
•Om niet alleen Rozenburgers te bereiken, bestaat er ook de mogelijkheid om online loten te verkopen. Hiervoor kun je vanaf 16 September 2017 de link gebruiken die je per e-mail krijgt toegestuurd. Plak deze link eenvoudig in een e-mail naar al je vrienden zodat zij automatisch op de Grote clubactie pagina van RvR terechtkomen.
•Elke lotenkoper die 5 loten of meer koopt, krijgt van de vereniging 1 lot gratis.
•De lotenboekjes en intekenlijsten contante lotenverkoop dienen uiterlijk 25 Oktober ingeleverd te zijn. Dit kan op de volgende adressen:
*In de kantine (afgeven bij één van de medewerkers achter de bar)
*In de brievenbus bij Fam. Van den Berg - De Noordbank 10
*In de brievenbus bij Fam. Piepenbroek - Zandweg 1

Meer weten over de Grote Clubactie?
Vanuit de Grote Clubactie worden er ook prijzen beschikbaar gesteld. Als jullie meer willen weten over de Grote Clubactie kijk dan eens op www.clubactie.nl óf speciaal voor de jeugdleden op www.kids.clubactie.nl Hier kun je ook verkooptips lezen.

Senior leden
Aan de hand van de verkoop van vorig jaar hebben wij besloten dit jaar geen boekjes uit te delen aan de senior leden, met uitzondering van diegene die de afgelopen jaren wel hun boekje hebben gebruikt. Omdat wij wél de hulp van alle leden nodig hebben, willen wij jullie het volgende vragen: De Seniorleden die het vervelend vinden om lootjes te verkopen, kunnen dit afkopen. Wij bieden het alternatief om (minimaal) 5 loten kopen (via automatische incasso, contante betaling of online) of koop met elkaar een Superlot en kom op de Wall of Fame. De seniorleden die toch een boekje willen ontvangen, kunnen dit aangeven bij Daniëlle. Op 16 september ontvangt u wel een automatische mail met een link van de Grote Clubactie in uw mailbox die u kunt eventueel doormailen naar vrienden en kennissen.
We hopen op jullie enthousiasme én inzet!