Tarieven

Ben je ouder dan 6 jaar en wil je al zo lang op paardrijden, dan kan dat op Ruitervereniging Rozenburg! Je kunt je opgeven in de kantine voor 3 proeflessen, deze kosten totaal 22,50 euro voor 18- ruiters en 27,50 euro voor 18+ ruiters, dit moet bij de eerste proefles gelijk betaald worden. Eventueel is het mogelijk een cap en laarzen bij ons te lenen. Meer informatie in de kantine, deze is geopend tijdens de lessen tot max. 1 uur erna. Als je na de proeflessen door wilt gaan met paardrijden, is het de bedoeling dat je lid wordt van onze vereniging. Het lidmaatschap kost 45,00 euro per jaar voor het 1e lid en elk daarop volgend lid 30,00 euro (voor 18+ ook 45,00 euro) per jaar. Daarna kun je een leskaart kopen voor 10 lessen. Een leskaart kan gekocht worden bij voorkeur via de bank. Het verschuldigde bedrag overmaken op rekeningnummer 14.83.44.275 o.v.v. de naam van de ruiter.

Leskaarten leden(geldigheidsduur 10 weken):
 Voor kinderen onder 18 jaar €72,=
 Boven de 18 jaar €83,50

Leskaarten eigenaren:
 Voor kinderen onder 18 jaar €61.=
 Boven de 18 jaar €72,=

Losse lessen*:
 Voor leden tot 18 jaar €10,=
 Voor leden vanaf 18 jaar €11,=
 Voor niet leden tot 18 jaar** €11,=
 Voor niet leden vanaf 18 jaar** €12,=
 Eigenaren-18/+18 €8,=/9,=

Vrij rijden (alleen voor leden):
 Voor alle leden (pony) €6,50
 Voor alle leden (paard) €8,50
 Buitenrit (per uur) €12,50

Momenteel zijn er geen spring- of privelessen.
Indien u belangstelling hiervoor heeft kunt u contact opnemen met het secretariaat.

*Losse lessen moeten ook 24 uur van te voren worden afgemeld, omdat wij een pony c.q. paard vrijhouden voor je. Ook moet voortaan deze los les minimaal 24 uur van te voren betaald worden in de kantine. Wil je dit niet dan dan moet je op de dag zelf komen kijken of er nog plek is. Telefonisch reserveren is niet mogelijk!
**I.v.m. de wachtlijst hebben wij op dit moment geen plaats om voor NIET leden in de lessen te rijden, in vakantie periodes is hier misschien een uitzondering op te maken.
NB: Prijswijzigingen voorbehouden!